Hagmys

Ja efter allt det otäcka med lös Danny fick han till slut komma ut i hagen och äta lite mat. Skönt och mysigt tyckte han...










Och en bonusbild på en syn man inte ser varje dag i stallet:



Haha! Anna hade tagit med en skolklass (med endast killar?) på studiebesök. De fick klappa hästar, kika på hur hästarna bor och vad de äter. Detta är andra gången hon gör så, men jag tror inte att det var samma klass.

Åh dom två bilderna där man ser himmlen på.. Gud så vackra! Är det du som tagit korten?

Han är så fin Danny! Men får jag fråga varför han har tre boots på sig? Det var något nytt för mig ^^

SVAR: Han har tappat bort den fjärde.. så jag sätter på de boots jag har i väntan på att köpa nya. Ser dock lite roligt ut med tre stycken, och jag har beslutsångest varje dag över vilket bakben som ska få ha boots på sig haha! /www.fridahallgren.se

Asså okej jag förstår att det är en dyr häst osv och att du har benskydden för att skydda honom men ändå. varför igentligen. Bootsen kan jag ta och förstå men benskydd? Nu vet jag inte hur dina hagar är men kan gissa på att det är en mindre hage som är plan. hur ska han skadda sig i de? jag skulle delvis aldrig köpa en häst som gått med benskydd hela sitt liv. Jag skulle ju plocka bort dom men hästebn skulle ju bryta benen på direkten då den är van att va som en påklädd docka. dom blir tåligare att få gå utan och helst i en kuperad hage. "min" går utan benskydd och boots i en enorm hage som är kuperad tillsammans med 9andra busiga valacker. har han dött än? nej. Asså igentligen borfde jag intye bry mig det är din häst och du är rädd om den men kan inte låta bli. Det är en häst för guds skull... sorry




Kom ihåg mig?