Helt slut

Dagen började riktigt tidigt för att jag skulle hinna rida i sadlarna så klockan 7 fick Danny gå ur boxen och börja ryktas. Efter lite ridning i ridhuset och sadelprovning kastade jag mig sedan hem för att hinna duscha innan jobbet.

Åkte sedan från jobbet till Danny igen och mockade, packade hö etc. och vid 15 satte jag mig i bilen till Gävle för att lämna tillbaka sadlarna. Inte förrän 2,5 h senare var jag hemma i Falun igen och då blev det direkt till Källviken för att ta hand om Esco. Han fick vila igår och idag eftersom jag har ridit på ordentligt dagarna innan tävlingen. Skönt tyckte Esco! Imorgon ska vi trimma igång igen.

Först nu vid 20.00 på kvällen är jag hemma igen. Ska först och främst ÄTA MAT eftersom jag avlider i hungersnöd annars.

Ikväll kommer det upp fler bilder från tävlingen på Esco!




Kom ihåg mig?