Hemklickad

Såg annonsen i Tidningen Ridsport och kunde inte hålla mig. Jag köper egentligen aldrig onödiga saker eller spontanshoppar något "fint" bara för att, så just därför därför unnade jag mig för en gångs skull en ny tröja till sommarens träningar.

Finns på Gina Tricot som har ett samarbete med Falsterbo Horse Show.

Reapris 199 kr.

Tror också jag ska klicka hem lite. Köpte från förra kollektinen, men pikéerna var slut då så ska passa på nu. Hoppas våra storlekar finns kvar!

Modigt att köpa en stalltröja med så mycket vitt :))). Jag kan bara tänka mig hur JAG hade sett ut efter en dag i stallet med en. Min häst vill gärna använda mig som serviett :).

Kan du vara snäll och länka? Jag hittar inte kollektionen på deras hemsida.

J

Den är ursnygg, har själv den då vi fick den som funktionärströja i somras på Falsterbo :)

ÅH JAG VILL MED HA! haha fan dig :p

Jag vill också gärna veta vart du hittade tröjan! Hittar den inte på Ginas hemsida.

Tack!




Kom ihåg mig?