Hemma hos: Lövsta South

Tinne Vilhelmson Silfvén har som bekant en dressyranläggning i Florida som hon flyttar sina hästar till under det svenska vinterhalvåret. Det är Antonia Ax:son Johnson som äger anläggningen.

Hippson var där och tog bilder och fotografen som tagit helt underbara bilder är Johan Sjögren.

Vad ska man säga? Vilket paradis!

















Asså, funderade starkt på att boka en biljett ner dit nu när jag åker till chicago bara för att få se stället :) Men valde att åka till LA ist! Men jag säger bara 2 saker: Lyx och Avundsjuk!! ;)

Åh, jag tänkte också skriva inlägg om det där, haha ;)

Hade ju inte tackat nej till de där ;)

Underbart ställe!

Hej Frida!

Tack för berömmet om bilderna! Jag kan intyga att det verkligen är så fantastiskt som det ser ut.

Självklart tycker vi att det är jättekul att du har hittat saker på Hippson som du vill blogga om. Det hoppas jag att du forsätter med. I det här fallet är det dessutom så att det är vi själva som äger bilderna vilket ju gör att det inte är hela världen, men ofta använder vi bilder som vi har köpt in och då får de inte användas någon annan stans än på Hippson.se. I värsta fall kan fotografen begära betalt vilket ju inte är så kul.

Så ifall du ska skriva mer om inlägg på Hippson så skulle jag gärna vilja att du länkade tydligt till inlägget på Hippson.

Tack på förhand!
Johan Sjögren
vd, Hippson

Svar: Det ska bli! Ber om ursäkt :-) Hälsningar Frida, www.fridahallgren.se
Frida Hallgren

Ingen fara alls Sara! Det var lika mycket för din skull jag kommenterade som för min. Bra blogg förresten!

Och Frida menade jag så klart! :-D




Kom ihåg mig?