Nya speglar i ridhuset

Morgonens planerade ridning i ridhuset för Danny blev stoppad av ett angenämt problem! Det sattes nämligen upp nya speglar i ridhuset på Falu Ridklubb.

Jag och Emma red istället ut tillsammans på en skrittrunda i skogen. När vi kom tillbaka var speglarna monterade och vilken wow-känsla!

Det är en lång spegel som täcker nästan hela kortsidan, suveränt!

åååååååh ja vad grymt!! äntligen

Värderar verkligen speglar och tycker att alla ridhus borde ha detta!

gud så bra det blev!!!

åååh sån spegel saknar jag. Van vid långa korstidespeglar men på nuvarande anläggningen är det bara långsidan + hörnen på kortsidan =/

nu blev jag avis =P

men är det på andra kortsidan också?

Håller med! Så himla skönt med mycket speglar. I vårt ridhus har vi en "medellång" på långsidan och en som täcker heeeela kortsidan. Jättefiffigt!



Bild på en del av spegeln: http://3.bp.blogspot.com/-wQM1sDqw4uY/T2dI5fZZnVI/AAAAAAAAGBU/jdJ80XOpp70/s1600/2012-03-19_2.jpg



Måste säga att jag verkligen gillar din blogg, och DANNY! Vilken snygg häst alltså :)




Kom ihåg mig?