Programridning

Har precis kommit hem från programridning med Esco! Han kändes fin, men det märkes att jag inte hade ridit honom på länge nu när jag har varit borta. Näsan kröp in bakom lod och han var inte lika bärig som han brukar kunna vara, dock mjuk och trevlig!

Tänkte kanske lägga upp filmen från programridningen, även om vi filmade mest för min egen skull. Är alltid väldigt nyttigt att se sig själv rida programmet någon vecka innan tävling, då hinner man se felen och rätta till dom.

Printat ut dagens film:

Men skoja, rider du i kortärmat!? Hur uppvärmt ridhus har ni egentligen.. :P //Emma

Jaa, visa film!! :D



Skickade en fråga för ett tag sedan men vet inte om den kom fram. Jag är nyfiken på vad du vill göra i framtiden, satsa på dressyren till 100%, eller har du andra yrkesmässiga drömmar/planer?

Svar till Emma Haha det där ridhuset är inte uppvärmt alls! Men vi har 10-15 grader i solen här och jag red mitt på dagen, så då blev det t-shirt! /www.fridahallgren.se

Självklart vill vi se film om du känner dig bekväm med ritten! =)

Haha jag red också i piké igår i ouppvärmt ridhus, men solen låg på så det var riktigt varmt!




Kom ihåg mig?