Sadelprovning

Just nu sitter vi i bilen påväg till Strömsholm. Danny står i transporten bakom! Vi ska till sadelmakeriet och prova ut sadlar, främst av märkena Amerigo och Equipe.

Min tränare är med, hennes häst ska också prova ut sadel. Mycket tryggt att hon är med och har ett vakande öga över det hela!

Känns spännande, kanske hittar vi idag en sadel som faktiskt ligger bra på Danny så vi kan komma igång på riktigt, träna mer och kanske tävla framöver. Hoppas!

Annars kan jag även rekommendera horsefarm i falkenberg! Jag var själv där och fick en ut provad och är super nöjd!!

Har ridit i Amerigo i många år, bytte på min tränares inrådan till Equipe (fick bättre sits).



Tycker båda märkena är snygga, otroligt sköna men väl dyra.



Görs i samma fabrik i Italien så de är väldigt snarlika tycker jag.



De bruna sadlarna är snyggast- köp en sådan om du kan :)!




Kom ihåg mig?