Stort grattis till SM-KVAL!

Idag har min gamla ponny Köhls Fidolina som jag sålde för två år sedan tagit sitt första kval till Svenska Mästerskapen med sin nya ägare! Första tävlingen för året och hon red en nationell FEI Lagtävlan på 65.99%. Stort grattis!

Köhls Fidolina hade gått Lag-SM, SM och elit med ryttaren innan jag köpte henne, sedan gick hon SM och elit med mig och är nu på god väg att gå SM med en tredje ryttare - är det inte fantastiskt! Hon är en sann läromästare min vackra lilla flicka.

Malin och Fidolina har sedan tidigare segrar på över 70% i LA:P1 och har placeringar på nationell nivå, men nu går de mot högre höjder!

I dagens sms från Fiddos ägare Malin:






Så roligt!! :D Grattis till Malin och Fiddo!!:)

Tack snälla Frida för att just VI fick köpa henne av dig! Hon är en riktig pärla våran Fiddo!! / Kramar till dig från Kerstin, Malin och Fiddo




Kom ihåg mig?