Vinst med 72,10% i LA:1

Ja rubriken säger kanske allt! Esco dansade och jag fick vara med. Han gick in som sista startande i klassen och den som ledde låg då på 70%.

Tänke att "nu kör vi" och Esco gasade in på banan och gav allt! Han är för otrolig den där hästen, öronen rakt fram och bara går in och nästan slår knut på sig själv för att vara till lags. Längningarna, skänkelvikningarna, förvända galoppen, allt satt.

Efter ritten satt jag inte av eftersom jag startade sist, kände att han nog skulle vara placerad i alla fall. När resultatet kom tappade vi nästan hakan, lilla fina Esco slog till med hela 72,10% i LA:1 och tog därmed segern i klassen!

Han är så himla grym Esco, jag är så lyckligt lottad som får sitta i sadeln på honom.

Bilder och film kommer!!!



Gud så roligt! fantastiskt bra jobbat!

Hoppas ägarinnan till honom är lika stolt som vi raskumpaner längre ner i landet, att få ha ett sånt fint exemplar representerande på banorna! =)

Hoppas det kommer film sen oxå? ;D

Wow vilka fina procent :) Grattis!!

Stort grattis till segern!! :)

Shit vad kul!! GRATTIS :)

IDA

Så himla kul! Hur ser tävlingarna ut mer till sommaren, så man vet vart man ska fota? ;)

Tjoho:) Vilken runda ni måste ha gjort. Stort grattis!

Wow, grattis!!




Kom ihåg mig?