Meeting i Gagnef/Ludvika

Åh har precis konstaterat att både Gagnef och Ludvika har regionala meeting i juni. Båda med klasser från LB-MSVB (MSVA i Ludvika).

Jag vill dit!!! Älskar att åka på meeting. Få packa med sig alla saker inkl. häst, installera sig med tävlingsskåp och boxgardiner. Boka boende och vara mitt i hela kalaset. Fodra hästarna på morgonen, tävla hela dagen och spendera ledig tid på att ligga i gräset och titta på fina hästar. Gå ut och äta på någon mysig restaurang på kvällen tillsammans med andra tävlande och bara ha det helt underbart!

Vem är sugen? Vore kul om man kunde boka boende på samma ställe för det är allra roligast att följas åt helt. Är det någon, för mig okänd, läsare som planerat att åka till någon av dessa ställen på meeting är jag öppen för det med!

Emma H? Anna G? Sofia N?! Matilda H? Therese B? Någon som känner sig manad att åka på meeting i juni?


Jag har planerat att åka till Gagnef iaf. Blir isf fjärde året i rad. Det är så skoj :)

Kommer nog åka till båda men blir bara en klass i Ludvika (:

Jag åker på nationellt i Sundsvall i mitten av Juni, och till Dyltabruk i början av Juli. Så det blir tyvärr lite tight... Men kanske tre små gummor cup i Augusti, då tar jag med maran ;)




Kom ihåg mig?