Anna och Macallé

Det var som sagt flera hästar som blev fotade här för någon dag sedan och här får jag presentera Macallé med sin ägare Anna. Vi har åkt på många tävlingar ihop senaste tiden och jag hoppar på många fler! 

Jag tycker att det är så himla roligt att ta bilder från marken på både häst och ägare! Det blir så fina bilder. Tyvärr är det inte så många som brukar vilja vara med på bild när jag frågar. Hästen går bra, men när de själva ska stå med backar de ur haha..








Så fina bilder. Jättekul att du bjuder på lite andra ekipage också. Denna var ursnygg och den långhåriga skönheten gillade jag också. Kul att det gick bra med Danny på både uteritten och banan. Tömkörning skulle jag också vilja lära mig ordentligt, speciellt som att jag ska jobba min från marken mycket till hösten när hon ska sättas igång igen.

Tack för fina bilder Frida! :)




Kom ihåg mig?