Instoppade piketröjor - hiss!

Nu när det börjar bli riktig sommar och all ridning sker i t-shirt eller piketröjor.. Stoppa in tröjkanten! Enligt mig finns det inget snyggare än instoppade tröjor i stallet. Snygga ridbyxor, en välsittande tröja och ett skärp - mums. Det får en riktig hiss av mig.

Att ha piketröjan hängandes och slängandes över ridbyxkanten.. nej. Om ni inte har haft tröjorna instoppade innan kanske det känns lite ovant, men det är så grymt mycket snyggare. 



 

Hållet helt med! Det är supersnyggt! :)

Haha ja, skitsnyggt! Hur mobbad har jag inte blivit under de åren jag alltid stoppat in skjortan när jag rider, men det är faktiskt snyggare och mer sportigt. Tur man inte är ensam! :)

Jag ser bara tjock ut om jag gör så ;)

Li

Det är verkligen skitsnyggt! Men jag har ett problem - min mage väller över och det ser inte klokt ut! :(

Ett råd om man är lite kraftigare om magen: Ha lite högre modell på ridbyxorna att putta ner lite av överflödet i. Eller kanske man skulle skaffa en gördel? :D Skämt åsido; jag som inte tål metallknapparna måste ha nerstoppat i en del ridbyxor: Vad kul att det kan anses snyggt också!:D

Det är grymt snyggt, mitt problem är snarare att mina favoritbyxor är för höga i midjan... de går ända upp över naveln, så det ser verkligen helskummt ut om jag gör så... :C




Kom ihåg mig?