Jobb 08.00-21.00

Alltså rubriken säger väl allt. Idag jobbar jag från 08.00-21.00! Med en paus på 30 minuter allt som allt. Får ibland kommentarer om "hur hinner du två hästar på olika stall och jobb?".

Ja sånna här jobbpass är svaret. Jag arbetar mycket helger och kvällar, långa pass. Har jag väl jobbat av många timmar på kort tid blir jag mycket ledig sedan. En dag som detta har jag dock ordnat så att Petra tar hand om Esco och min egen fixar jag mellan 07.00-07.30, sedan åker jag direkt till jobbet.

Tänk att jag dessutom sköter en blogg mitt i allt, man är väl bra galen. Min räddning heter tidsinställda inlägg och jag har ordnat så att "bloggen sköter sig själv" under dagen med lite uppdateringar.

Hoppas ni andra får en trevlig fredag!

Vad jobbar du med? :)

IDA

Jobbar också sånna pass (8-21.30) :/




Kom ihåg mig?