Lilla Danny vann!

Eftersom många har tjuvkikat och sett onlineresultat har jag redan fått några grattiskommentarer, men för er som inte vet kan jag nu avslöja att vi kom runt banan!!

Det var kanske inte den mest fantastiska ritt man kan visa, men vi tog alla mål med bravur!

1. Gå på transporten och åka till tävlingsplatsen - check!
2. Lastas ur och ridas fram utan att jag ramlade av - check! (fast denna punkt lyckades vi sämst med)
3. Snällt styra runt programmet - check!
4. Lasta på och åka hem - check!

På våran checklista fick vi även träna på en oväntad grej - nämligen prisutdelning och att ha en rosett på tränset (ve och fasa). Danny vann nämligen sin klass på 65%!


Grattis! Vilken debut! :)

J

Grattis! Insjön är en bra tävlingsplats att starta med tycker jag! Min häst är busig och tittig men har alltid skött sig relativt bra där :)

Jag hoppas du har filmat, så vi får se!! :)

Grattis :D

Grattis!! :)

grattis! Snart är ni uppe i våra klasser ;)

Så roligt! Grattis! :)

Grattis! :) Såg er, och han är ju verkligen fin!

stort Grattis :D

Grattis! vilka snygga knoppar förresten ;)

Stort grattis!! :)

Grattis! :D

Så himla kul! Kunde ju inte ha blivit en bättre debut,grattis!! :D

Stort grattis! måste kännas toppen att första starten gick så fint :)

Stort grattis! måste kännas toppen att första starten gick så fint :)

Stort Grattis! Undrar vad det är märket på tränset som du har? Absolut älskar det!

Grattis Frida! =D

Massa grattis!!

Grattis. Klok strategi du hade:) Och seger på det!

Nejmen! Vilken tävlingsdebut. Stort Grattis till dig och Danny!! :)

Grattis! Kul att det gick så bra för er, och på er första tävling och allt! :)

Åh, vad kul :)

Grattis till er då :)

Stort Grattis!:)

Grattis! :D

Så himla skoj för dig! Grattis :)




Kom ihåg mig?