Några bilder

Det blev tyvärr inga fina uppsuttna bilder på Danny i helgen för han vägrade stå still när vi skulle ta kort efter ritten haha! Mamma som höll i kameran fick istället släppa allt som hade med fotografering att göra och hålla hästen så vi inte skulle försvinna till skogs...

Om jag säger att det här är den finaste bilden mamma tog förstår ni hur resten såg ut;



Dock knäppte jag ett par från marken strax innan vi skulle lasta, blev riktigt fina bilder med den gröna bakgrunden och hans fina täcke!






Hej! Jag undrar bara vad du rider med för sporrar? :) Jag fick prova min tränares igår och det var stor skillnad mot mina egna, så jag är nyfiken:)

Oj vad lång han var i fötterna. Hur lång intervall kör du enellan skoning. Tycker det va rätt nyss man läste att han blev skodd :s

SVAR TILL ANONYM: Han ska skos inom någon vecka, har gått 6 veckor sedan förra skoningen nu och det börjar verkligen bli dags att fila naglarna :-)




Kom ihåg mig?