Shopping!

Både jag och Emma hamnade av någon outgrundlig anledning bland alla montrar med hästsaker istället för att titta på hoppningen..

Jag har länge letat efter ett helt ofodrat (0 gram) täcke med blank utsida som ska fungera som stalltäcke på svala sommardagar, inför tävling när man inte vill att hästen ska bli smutsig och vid transportering. Skrev tidigare om bävernylontäcken som jag tyckte matchade mina krav men de var så himla dyra..

Istället blev det nu ett Amigo Mio Stable Sheet. Det är perfekt! Endast 260 kr på Dalahoppet.





Ett sådant köpte jag idag också! Jättefina och riktigt bra pris. Tror att de kommer att bli välanvänt:-)

Det där är kanonbra, dock lite långt på sidorna!

Jag har två såna :)

Har ett sånt till just samma sak som du tänkte dig, mycket nöjd

Praktiskt!




Kom ihåg mig?