Facebook-gruppen "Hästar finns inte"

Det är väl ingen som har missat detta? I skrivande stund har dom över 43 000 som gillar. Jag själv kan inte sluta skratta, så otroligt roligt. I någon slags ironi skriver gruppen att hästar är en frukt som inte finns och varje dag följer flera frågor/teorier om vad hästmänniskor egentligen pysslar med när dom är i stallet (eftersom hästar inte finns). Dom får förslag på allt från krinimella handlingar till att vi dansar Gangnam Style (vilket ju är sant, det har jag videobevis för).
 
Själv gillar jag givetvis denna sida! Men för att göra det måste jag nog varna för att man måste ta det med en nypa salt och försöka se det roliga i det - inte bli upprörd. Haha dagens tips i alla fall!
 

älskar gruppen hahahah! förstår mig dock inte på folk som blir sååå upprörda :s det är ju bara på skoj....

Jag har också suttit och skrattat fruktansvärt mycket åt den sidan. Hur kommer man ens på idén? :-P




Kom ihåg mig?