Fredag wiho

Jag är ledig, det är tävling imorgon och jag världens gladaste! Planen idag ser ut som så att jag precis kommit hem från stallet där jag red Danny. Han kändes bra och jag red igenom hela MSVC:1 i en följd. Kände lite på bakdelsvändningarna från det andra programmet också och det gick bra! Sedan fick han ut i hagen och står förhoppningsvis där nu och lugnt äter hö.
 
Själv packade jag i ordning lite tävlingsgrejer men är långt ifrån klar ännu. Putsade i alla fall kandaret och sadeln! Stövlarna bor hemma och står färdigputsade redan, en klar fördel med att ha ett par träningsstövlar och ett par att tävla i. Dessutom är det nästan bara att dra med en trasa på lacken, klart! Tänkte åka tillbaka i stallet på eftermiddagen och plocka ihop det sista samt rykta på Danny så han blir fin. Vi åker tidigt imorgon bitti så ska bara knoppa honom då, allt annat ska vara klart.
 
Nu har jag i alla fall kommit hem, ätit frukost och ska hoppa in i duschen. Sedan ska jag faktiskt ta mig tid för att göra videobloggen med svar på frågestunden som jag har lovat! Slänger upp senare. 
 

åh jag vill så gärna ha dom där stövlarna! Så sjukt snygga, dom bruna också!




Kom ihåg mig?