Gårdagens knoppar

Vad säger ni!
 
För fluffiga?
För få?
För många? 
Ska bli ännu fluffigare?
Eller, alldeles lagom?
 

För min smak, liiite för fluffiga men lagom många! Dock fortfarande fina :)

Nu suger ju jag på att göra knoppar men, men. De är galet snygga men min smak säger nog ca. 7 knoppar ;)

N

Perfekta!!

Sjukt imponerade av dina knoppar! Jag skulle nog gjort några fler (då mina inte blir så perfekta, hehe) men Danny ser urtjusig ut! :)

Precis som dom är! Perfeka

Perfekta!!

Jag skulle gjort en knopp till för ojämnt antal ger ju tur ;) annars perfekta!

They're perfect :D

perfekta, då du skapar en illusion av en grövre hals vilket jag tycker är riktigt snyggt!

Jag hade klämt in en till och något mindre fluff :)

Själv föredrar jag stora, fina, runda, rullade, men utan fluff. Är nog lite skadad av åren som groom åt en kandslagsryttare i hoppning :)

Perfekta!

Superfina! Videoinlägg med hur du gör? :D

Fina, men tycker att de är något för fluffiga och kanske hade velat ha någon knopp mer.

Jag är för övrigt imponerad av dig och din blogg. Tycker att du verkar ha en trevlig inställning, är ambitiös och duktig.

En till eller så, och lite mindre fluff så skulle jag anse att de är perfekta! :)

Smaken är som baken rättare sagt alla tycker olika. Jag skulle ha gjort en eller två knoppar till samt mindre fluff ;) men all tycker som sagt olika :)

jag tycker att du gör supersnyggt, men perfektion enligt mig hade varit en till knopp, och liiiiite mindre fluffo!

Perfekt! Skulle till och med kunna ha ännu lite mer fluff. Fluffknoppar är det finaste som finns!

På Dannys hals är de perfekta! På en häst med kraftigare hals kanske något fler med lite mindre fluff. Anpassas efter hästen. Tror att fluff a la Danny skulle passa utmärkt på min röda prins;D

Men gud vad snyggt! Vad duktig du är :D Själv är jag totalt värdelös på att knoppa, haha!

På närbild - liiiite för fluffiga, på längre håll & film - SKITSNYGGA! ^^

Håller med föregående talare! Skitsnygga på längre håll! Perfekt fluffiga men jag hade nog gjort 1-2 st till! :)

GILLAR!

Kan du inte filma när du gör sånna knoppar? SÅ SJUKT SNYGGA!!

Jag hade gjort en eller två knoppar till. När det blir för få och för fluffigt, får jag känslan av att man bara haffsat ihop knopparna lite snabbt och inte orkat göra det "ordentligt". I detta fall vet jag ju att det inte stämmer, men jag kan ändå känna att det blir snyggare med mindre fluff och som sagt; en eller två knoppar till!

Knopparna är fina, men tycker att det är något mycket fluff och jag skulle ha gjort minst två till :)




Kom ihåg mig?