Globenshopping

Ja visst är det lite tidigt... Men jag kan inte hålla mig! Dags att börja skriva shoppinglista för Stockholm Horse Show 2012. Denna lista kommer förmodligen att fyllas på lite innan det är dags, men jag börjar såhär. Givetvis hittar man aldrig allting man är ute efter, men jag ska göra ett försök!
 
Nytt för i år är ju att mässan är belagd på söderstadion, större yta och fler utställare. Blir kanon det!
 
♥ Håraccessoarer till tävling
 
♥ Nya jodphurs
 
♥ Nya hagskydd (kraftiga strykkappor eller heltäckande terrängskydd)
 
♥ En quiltad jacka (liknande den jag lade upp i förmiddags)
 
♥ Nytt pannband? Träns? 
 
♥ Något snyggt tävlingstäcke 
 
♥ Fynda billiga schabrak, benlindor, boots etc.
 
 

Inköpslista skrivs här med. Längtar som sjutton;-)

Så du nappade på terrängskydd? ;) Tror knappast det finns någonting "säkrare" iallafall. Tänkte bara tipsa om pannband. Jag köpte ett så sjukt fint pannband i Falsterbo i somras. Ifrån butiken Innrider och designern Jessica D. Handgjorda exklusiva pannband där man själv väljer färger och stil. Kostar 1000 kr ungefär och är verkligen supersnygga och unika. Dessutom är "böjen" på pannbandet så perfekt. Love it!

Svar: Men du vilka grymt snygga pannband! Detta ska minst sagt kollas upp under globenhelgen... Terrängskydd lät tryggt och bra haha!
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?