Helt ny design på G...

Åh jag önskar att jag kunde visa er! Det blir så himla bra... Gråtonad design med en jättefin header och helt nya presentationer! Det blir direktlänkar till presentation om mig, om Danny och om tidigare hästar. Snart så! Tusen tack för alla inskickade bilder och tips.
 
Har förresten provat tränset redan, det är verkligen stort i storleken. Danny hade på näst innersta hålen och det är ett COB... Visst har han litet huvud, men inte överdrivet. Så tänk på det ni som tänker beställa! Men det satt i vilket fall väldigt bra. Red ett pass i ridhuset och han kändes väldigt fin. Pigg, lätt i handen och flexig! Så tränset får mer än godkänt av Danny. Utvärdering tyglarna: Superbra....
 
L

Åh, vad kul! Är sugen på att starta en hästblogg själv. :)

Är ditt Premiera kandar i COB eller FULL? Hur är det i storleken?

Svar: Kandaret är i COB! Det är mer normalt i storleken.
Frida Hallgren

Jag har tränset i stl full och det är ganska stort, el ja min häst kan knappt ha andra träns i stl full. Brukar vara för korta, men det här var perfekt! Han är ca 175 men med normalt huvud för sin stl...

N

Hej,

Hur sköter du din Childeric? Hur ofta tvättar du den med tvålen och hur ofta oljar du in den? Jag är lite kluven till hur ofta jag ska sköta min :)

Svar: Kan skriva ett inlägg om det! :)
Frida Hallgren

Bilder på tränset!! :D

Tror tränsen är väldigt olika i storleken, för mitt i storlek Full är jätte litet och då har min häst inte heller stort huvud:/ Beställde tre stycken två bruna och ett svart i full och alla var olika i storlek, så det är ju lite synd att man inte riktigt vet hur storleken är :/ Men dem är väldigt snygga! :D

jätte fin blogg du har. Snygg häst!




Kom ihåg mig?