Nöjd

Ja jag tänkte skriva en rad om vad jag själv tycker om designen. Många tyckte att headern skulle bytas ut, men det kommer inte att ske förrän jag har gjort header-fotograferingen jag skrev om tidigare. Nu fick jag helt enkelt ta det som fanns närmast till hands. Men, snart photoshoot! Vill bara låta det bli lite mer vinter så att man kan få en sådär härligt frostig bakgrund. Tänk knoppad Danny, pärlörhängen och en snygg håruppsättning. Mums! 
 
I övrigt är jag in love! Stina har gjort ett fantastiskt jobb och när den är helt klar kommer det att bli perfekt. Håller tummarna för att allting kommer att fungera som det ska framöver med menyer och annat!
N

Jag gillar allt :)

Jaha här fick jag svar på min kommentar i det förra inlägget... :)

Kam du inte fixa så att det blir större text i inläggen? Super jobbigt när man läser i telefonen det blir så himla litet, eller är det bara för mig? :)

Designen blev jätte fin Frida :)
Det är jätte kul att följa er han är verkligen fin din Danny!
/Issa

Instämmer med Sofie ang texten.




Kom ihåg mig?