Ny piké på ingång!

Eftersom jag har -->världens snällaste bloggläsare<-- så vill jag hylla henne lite! Ni vet Geopraphical Norway-tröjorna jag lade upp bild på? För 659 kr? En läsare visste var det fanns sånna för 299 kr på en outlet.... 
 
Eftersom ingen hemsida för detta fanns så löste det sig helt enkelt att hon åkte dit, mms:ade en mängd bilder på tröjor som fanns och så fick jag välja en! Hittade en riktig favorit som till slut blev "the one". Camilla lade ut pengar och jag har nu satt in dom på hennes konto. Tror hon skulle skicka upp den idag!
 
Den här ville jag helst ha men den fanns inte i rätt storlek, så synd!
 
 
Och den här blev det! Jag vet, opraktiskt med vitt i stall men jag ska akta mig för smutsen i sommar...
 
 
L

Tycker den vita var ännu snyggare! :) Snyggt med en vit piké under en tröja också. Man får tvätta lite oftare bara. :P

Tycker också den du köpte var mycket snyggare! Enda minuset som du sa är ju färgen då men det är ju riktigt snygggt med en vit piké, så länge den är ren dvs ;)

Bra köp!

Hej! Vart ligger den outlet butiken? :)




Kom ihåg mig?