Omgivningsbilder Segersta del 2

Här inne bor vi, högst upp!
 

Ridbana:
 
 
Skrittmaskin:
 
 
Hagar och en rosa Loppan:
 
 
Uteboxar där våra hästar bor:
 

Vad fint det ser ut!! Får man fråga varför Loppan har lindor istället för skydd i hagen? :)

Svar: Therese hälsar att det är därför att nu när hon går så hårt vill hon att Loppan ska ha back on track mellan träningarna. För att hålla igång blodcirkulationen helt enkelt :)
Frida Hallgren

Den svarta i hagen på en av bilderna -var den stor som ett hus? Isåfall var det min tränares ena häst (den minsta :p).

Svar: Jajemen, det är den :) Vi har sett den träna med din tränare flera gånger.
Frida Hallgren

Kul! Hon är häftig att rida, så himla lättriden trots storleken. Har ni sett den andre, lite yngre hästen? Han är runt 185cm i mankhöjd och en av mina favorithästar utöver mina egna ;)

Svar: Den bruna? Jajemen, helt grymt! Men STOR!
Frida Hallgren

SV: ja precis! Han är vansinnigt stor. Jag har stått i samma stall som de där två först när den bruna var 5 år och sen 2 år senare igen, och varit hästvakt åt dem rätt många gånger.

Ida

men så snygg din design blev!!! :D




Kom ihåg mig?