Packar väskan

Kunde det bli bättre tajming än att Ridsport Special kom i onsdags och så den vanliga igår? Nu har jag massor att läsa på tåget! Börjar faktiskt fundera på vad jag ska göra i tre timmar ensam på ett tåg, men det ska väl gå bra. Dom vanliga stallkompisarna åkte i morse och mamma åker i eftermiddag. 
 
Har förresten sett en väderleksrapport över Falun som påstår att det ska bli ner åt 10-15 minusgrader över helgen! Hua. Får plocka fram det nya vintertäcket med hals åt Danny så det kan användas om det skulle bli så kyligt som det påstås. Även Stockholm skulle bli riktigt kallt så vinterjackan lär definitivt följa med, även om man mest är inomhus. Brukar ta med en tunnare jacka, typ skinnjacka, att ha inne på mässan. Inne i annexet har det varit rysligt varmt med alla människor som trängs!
 
Nu är ju mässan i ett tält på Söderstadion, ska bli kul att se om det är bättre eller sämre där. Jag hoppas på mer plats så att man kan röra sig utan att armbåga sig fram. Tänkte ta mycket kort så att ni som inte är där ändå får se lite utrustning. Alla älskar vi hästprylar!
 
 
 

Hästprylar, nom nom nom! Önskar att jag bodde i Sverige så jag kunde få gå på Stockholm horse show... Verkar vara helt awesome :)

Hoppas du får trevligt :)

Ha så kul! Jag får hålla mig till GHS i april....
Längtar tills imorgon för då ska jag äääääntligen hämta hem min lilla fuxdam <3




Kom ihåg mig?