Så lycklig över denna träningsvecka!

Samtidigt som är jag grymt deppad över att vi är tillbaka hemma igen är jag också så himla glad för att vi var iväg på detta. Det blev precis så bra som jag hade hoppats, om inte ännu bättre.
 
Vi har tränat och både Danny och Loppan har varit fantastiskt duktiga, dom (och vi) har utvecklats massor på dessa dagar och det har varit SÅ KUL att se båda hästarna kliva fram i sitt esse. En fantastisk tränare, en fantastisk anläggning. Som vi har sett fina hästar! Suttit i timmar på läktaren och studerat träningar med allt från ponny till GP-nivå. Inspirerats och motiverats.
 
Alla dessa dagar har vi bara andats dressyr. Bott mitt i det. Tittat på när hästskötarna slitit och själva inte lyft ett finger... Både jag och Therese vet så väl hur det är att vara i omvända situationen då jag jobbat hos Haid's och Therese hos Telde. Men nu var det vår tur att njuta, ha semester och bara vara!
 
På kvällarna har vi myst, sett på film och ätit godis. Lagat mat och analyserat videofilmerna från dagens träning. Precis som det ska vara. Gått ut och fodrat kväll åt hästarna och pussat godnatt! På lördagen åkte vi in till Enköping och kikade på tävlingarna. Hejade fram Jeanna och såg fantastiska hästar (bland annat Gunilla Byströms Wilton och Magdalena Skatt's Sir Dee). Och för att inte nämna dom Jeanna själv hade med sig...
 
Nu är det tillbaka i vardagen, tjäna ihop lite mer pengar och förhoppningsvis åka tillbaka på en långweekend igen i vår! Till dess får vi köra på en- och tvådagarsträningar helt enkelt.
 
Therese och Loppan!
 

är nyfiken på vad en sån här v kostar?
har ingen uppfattning faktiskt men det skulle va kul att veta./ Therese

Fina Wilton! Min häst är en kopia av honom :)




Kom ihåg mig?