Film - Jeanna rider Danny

Ja vad ska man säga... 
 
Tyvärr hamnade inte så många byten på film, jag var så engagerad med att ropa "BRAA" att jag glömde filma, eller så filmade jag ridhusbotten haha! Men har med mycket annat. På dagens femte och sista träning tog hon även ett spö i handen och trampade honom på riktigt uppsuttet, jag höll på att springa ett varv runt ridhuset i rena lyckofnatt! Då var tyvärr filmkameran inte ens med i stallet.
 
Menmen, här har ni filmen i alla fall - titta och njut på grymt bra ridning och en (faktiskt) väldigt fin Danny!
 

Han ser riktigt läcker ut. :)

Gud så fin han är!!
Får man fråga vad han kostade när du köpte honom??:)

Wow! Så fin han är!
Mycket folk i ridhuset. måste man verkligen longera och promenera när andra rider där inne :-)

Ida

Så fin han är din Danny!

Otroligt fin häst du har!

vilken snygging han blivit!!

Så läcker han ser ut. Måste vara jättekul att få se honom så fin från marken.

Läcker häst du har alltså!

vilken skillnad! Alltid kul att se hästarnas rätta potentialer när det skuttar upp duktigare ryttare. Fick själv en släng av det i somras när GP ryttarinnan Skatt provred min för sin systerdotters räkning. Man blir så inspirerad av att se sin egen häst kunna prestera snäppet högre och veta att man har en del kvar tillsammans och att man aldrig blir fulllärd som ryttare!
Ska bli kul och se hur du jobbar vidare detta under vintern.

vad heter låten????? :D

Fint! Men varför har ingen hjälm när de rider? Tjejen som longerar har hjälm men ingen annan...

Kul att se! Sånt där hade jag verkligen behövt med Calle nu -han är i en period där han mest ångar på i 200...
Men som sagt, kul att se -och det finns ju potential i grabben :)

Tråkigt att de rider utan hjälm, det är inte snyggt ser bara dumt ut och tänk vad dom ska ångra sig om de ramlar av å slår i skallen. Det är ju fortfarande levande individer de sitter på och inga maskiner. Annars fina hästar och väldigt inspirerande. Men en STOR tumme ner för hjälmarna som lyser med sin frånvaro....

Vet du om man måste ha något program installerat för att kunna se dina filmer? Ser bara en svart ruta jämt :/ Hade varit kul att se er!

Svar: Vet tyvärr inte .. Går det att se från mobilen? Prova en annan dator?
Frida Hallgren

Sjukt snygg,men ser typ bättre ut när du sitter i sadel och rider finaste Danny!

Ser ut som att hon har honom mer "i ramen" än vad du har, sätt lite mer tryck så att du kan fånga upp mer så tror jag att han går MINST lika bra med dig! Han är jättefin! :)

Snyggt, han ser väldigt "ihop" ut!! :) ser ut som att hon fångar upp honom på ytter lite mer än vad du gör :)




Kom ihåg mig?