Vad hände här?

Har ni bojkottat mig hahah?! Nej, får hoppas att statistikräknaren helt enkelt har lagt ner och gått på semester någon gång mitt på dagen i torsdags haha! Har mailat kundservice men dom är inte tillbaka förrän måndag. Till dess får jag leva i ovisshet! För inte kan det vara problem att komma in här? Någon som upplevt att det krånglat? Tycker att kommentarerna har rullat in som vanligt, så att det är noll (!) personer som kikat in idag kan ju inte stämma. 
 
Någon mer som bloggar från blogg.se som har problem med statistiken? Allting annat fungerar fint :)
 
 

jag har kommit in som vanligt, har inte problem med min egen bloggstatistik?! :) Bra och inspirerande blogg!

jag har varit inne som vanligt iallafall ;)

Jag är in på din blogg minst 20 ggr om dagen och har varit sen ett halvår tillbaka eller nåt, och jag har då inte haft problem senaste veckan! :)

Min statistik är som vanligt, tyvärr :). Hade gärna fått några till :)

Det är inte så att den som ändrade om i designen råkade ta bort själva koden för statistikräknaren? :)

Svar: Ha ha jag börjar verkligen tro det också! Om ingen annan har problem så känns det som en trolig anledning... Måste nog prata lite med fröken Stina så snart hon kommit hem från Stockholm... ;)
Frida Hallgren

E

Har inte haft några problem alls, och jag har besökt dagligen så det är helt klart fel på statistiken. =)

Den brukar "nolla" sig mellan kl 00-01 varje dag, förmodar den räknar ut statistiken då? Men vet inte, lite märkligt dock när det också är på dagen innan? Brukar endast vara den dagen liksom..

Annars kan du lätt kolla det. Den här koden;



ska vara placerad precis ovanför -tagen i slutet av alla kodmallar. Är den inte det så är det det som är felet (tror jag ;), haha :)

Känns verkligen som jag spammar ditt kommentarsfält nu, verkligen inte med mening. Haha. Men i vilket fall upptäckte jag att html-koden försvann när kommentaren kom upp :/ Det var ju typiskt!

Svar: Ingen fara, det är bara bra att du försöker hjälpa mig! Tyvärr är jag ett hopplöst fall och jag blir rädd och gömmer mig bara jag klickar in mig bland kodmallarna. Stina sköter allt haha.......
Frida Hallgren

Jag tror "Warnmark" har rätt, ett tips är att lägga till en extern räknare oxå. Jag har ifrån susnet och de mailar en rapport varje natt (vilket man givetvis oxå kan låta bli att få) Google analytics skall tydligen oxå ha fått goda recensioner =)

Jag tror warnmark har rätt. ett tips är att lägga in en extern räknare oxå. Jag har haft susnet i flera år och det fungerar strålande. får en rapport varje natt när den nollställs ( vilket man givetvis kan välja bort) Annars har google analytics fått bra recensioner med =)

Hehe, nejdå, det skulle vara svårt att undvika att läsa din blogg dagligen ;)

Så gjorde det för mig också, men jag mejlade kundservice och fick hjälp och vips, nu har jag en hel massa besökare ;) :D

Tror ocksa statistikkoden lyckats raderas.. :)




Kom ihåg mig?