Välj ämne till ikväll!

Är på jobbet till sent ikväll så tänkte att det vore en lyx att komma hem och få blogginspiration "severerat" direkt av er. Ni får därför kommentera precis vad ni tycker att jag ska skriva om - kanske är det "sätt rubriken", ett speciellt ämne eller någon bildönskning.
 
Valet är i alla fall erat och jag väljer ut dom roligaste när jag kommit hem från jobbet! 
 

Bilder med beskrivning på hästarna du ägt/ridit/tränat :)

Rubrik: jag skulle aldrig prova den här ridsportsgrenen på Danny.

Om du inte fick tävla dressyr vad skulle du då tävla i för gren?

Hej Frida, jag rider just nu LA:3 och målet är att gå upp till MSV:C under nästa år. JAg har en stor önskan att du skulle skriva om vad man ska tänka på när man blrar rida på kandar?, Dels vilka olika typer av stångar och bridong man kan välja mellan och hur de inverkar olika, och hur du vant danny vid kandar. Vad är den största skillnaden ridmässigt? Tycker du att man bör rida på kandar i Msv om hästen är 9 år... jag har aldrig ridit på kandar så hade varit fantstiskt med lite tips kring just att börja rida på kandar. Rubriken blir då, " att börja rida på kandar " :)

Jag hade jättegärna velat läsa om var och hur du hittade Danny, provridningarna och fram tills dess att han var i hamn hemma hos dig i Falun :)

L

Skulle gärna vilja veta på ett ungefär hur mycket det kostar för dig att ha häst? Här i Stockholm går det ju på runt 6-8000 per månad. :(

Ida

Skriva om de ryttarna som inspirerar dig? :)

Film å bilder från provridningen med Danny! Och även från lite senare när du fått hem honom..;)

"Hur man importerar en häst"

Allt ifrån hur man hittar ställena och får kontakt till hur det är med provridningar (flera dagar?), boende(?), hur man fixar transporten till Sverige och "risker" och fördelar med att importera. Köpte du Klas och Danny från försäljningsstall (vad heter dom isåfall) eller från privatpersoner?

Skulle ara jätte kul om du med den erfarenheten kunde berätta om detta :D

Jag har för mig att du skrev en gång att du tränade med dina hundar. Det vore skoj att se bilder och veta vad du tränat med dem och hur du tränar.
Tack för en fin blogg!! :)

Dina bästa tips för att få en bra takt i traven med stora kliv :)!

Kan inte du berätta om din bästa start, kanskte din första vinst? Men den starten som är din favvorit bland alla som du minns med ett leende. berätta gärna varför =)

Uppklassning och nedklassning av hästar. Hur man går tillväga då?

Denna/Dessa bloggare skulle jag vilja vara för en dag

A

Kan inte du skriva ett inlägg om detta med priser på hästar? Vad är en vettig prisbild enligt dig?

Vad är ett ok pris på en fyraåring som gått final på flyinge?

8-åring som rör sig fantastiskt men aldrig tävlad och bara grundriden?

15-årig valack med några placeringar i msvb utan att vara ”wow”. Inget som platsar i juniorlandslaget.

10 år, stadig i msvb, kvalad till msva. Men kommer förmodligen inte gå högre.

15 år, stadig i yr-klasserna. Kan ta landslagsplats.




Kom ihåg mig?