Dagens träning = katastrof

Ja vad ska man säga? Helt enkelt en riktig katastrofträning. Usel ridkänsla redan från början som sedan blev sämre och sämre. Extremt statisk i formen, ojämn i sidorna och jag kände mig ungefär som "Anna, ridit ett halvår på ridskola".... Suck.
 
Till slut blev det så illa att min tränare valde att sitta upp, tack gode gud. Vips så såg Danny kalas ut, men Marika kände i och för sig direkt problemet. Hon red en stund och sedan fick jag sitta upp igen - klart bättre känsla men fortfarande inte på topp. Bestämde direkt att vi tränar imorgon igen och ser om dagens ridning gjorde någon skillnad... Känns det bättre på morgondagens träning får han gå i skogen ett par dagar sedan.
 
Tur det börjar närma sig för Jeanna... Hon ska få rida massor på D. Två veckor dit!

Min tränare sitter ofta upp på min häst, det är toppen. Något som skulle ta mig ett helt pass att få igenom tar henne ganska snabbt ch efter känns hästen riktigt fin, iaf motför innan. Så är det med våra pållar, de testar och försöker ;)




Kom ihåg mig?