Dannys look a like

Alltså.. Det här är så läskigt. En fullständig kopia av min Danny! Men det här är faktiskt en helt annan häst vars enda skillnad är att den är yngre. Hästen heter Carmichael LM, född 2008, e. First Wish ue. Amiral. Hade någon skickat ett bild på denna häst utan att jag visste att det inte var Danny hade jag utan tvekan sagt att "det där är min häst" haha. Vill se se fler bilder och jämföra kan ni gå in på den HÄR bloggen..
 
Det märkliga är att det är inte ens samma stam på hästarna, två skilda linjer och ändå blev det två så grymt lika hästar.
 
Eller vad säger ni?! En bebis-Danny?
 

Njaaa det vet jag väl inte... :D

sjukt lika ju :D

oj! ansiktet var extremt likt :O

haha hjälp vad lik ! näst sista bilden trodde jag va danny haha :P

Näst sista bilden var otroligt lik! :o

Tycker det är ganska vanligt att hästar som inte alls är släkt kan vara väldigt lika varandra på bild.

Så är det med min nuvarande häst som har några look-alikes och så var det med den förra.

En vän köpte en häst som på bild var en kopia av min, lite creepy, men när jag såg den IRL var de inte alls lika.

De var ju riktigt lika :o

Jättelika ju! ^^




Kom ihåg mig?