Dom utan tvekan bästa bootsen

Är faktiskt från Hööks! Dessa boots kostar ynka 99 kr och jag älskar dom. Bootsen är mjuka, omöjliga att få skav av och dessutom extremt hållbara. Jag har dom både i hagen och när jag rider. Är faktiskt riktigt kräsen när det gäller boots och eftersom jag använder mig av dessa skydd jämt i alla situationer (hage, ridning, transport, promenad etc.) så måste jag säga att dom boots som hyllas av mig faktiskt är testade och fungerar.
 

Jag tycker Horze neoprenboots är ännu bättre, de är tjockare än Hööks. :)

Åh dem ska jag testa! Min häst är en riktig bootsmördare!! Jag fattar inte hur han lyckas :/

I hagen vill jag helst ha vanliga plast. Lätta att tvätta bort lera ifrån och torkar snabbt.

De där kör jag också på! Min häst gick med de dygnet runt i flera månader i vintras utan att få det minsta skav!




Kom ihåg mig?