En klar fördel med bloggandet...

Är att det redan har ramlat in erbjudanden om helt fantastiska småttingar på mailen! Men kära vänner, det är inte dags ännu! Jag får tacka och bocka, men planen från första början var att boka en fölis född våren 2013, för leverans nästa höst. OM absolut rätt dyker upp kan det vara aktuellt med en 2012:a, men då ska allting klaffa.
 
Ni är guld värda när ni tipsar, vet "den och den till salu" och allt jag fått mail om - men spar på detta! Jag ger klartecken när jag aktivt börjar leta och då vill jag ha all hjälp jag kan få. Ni är bäst.

Kollar man på uppfödares hemsidor står det ofta vad de betäckt med. Kan vara ett bra sätt att kolla runt efter intressanta stammar.

Känner du att du vill flytta från Falun eller är Falun the place to be? :-)

Svar: Nej jag vill flytta från Falun någon gång. Drömmer om att bo nära havet, mer söderut i Sverige. Men det blir inte än på länge! :)
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?