Film från träning 27 oktober

Bjuder på min "åka-häst-ridning" för att ni ska få se vad jag menade med förra inlägget. Danny var mycket pigg och glad i alla fall (att det kan vara så roligt att träna dressyr säg). Och ja, det första som händer på filmen är att han sticker haha!
 
Eftersom vi inte lyckades få till ett enda rent byte på film så bjuder jag på det sämsta i stället, haha knäppis :)
 
 

nä.. men haha! han sticker verkligen, trodde du skämtade xD

Bea

Tycker han ser trevlig och stabil ut! Bra grund att jobba vidare på :) Du rider så mjukt och trevligt!

Superfin i galopparbetet!

ett tips! Det är supernoga att bytena blir rätt befästa från början! Kanske Marika kan befästa dom som har mer erfarenhet?

haha när han sticker i början xD

s

Varför kollar inte jag den här bloggen oftare? Förstår inte mig själv ibland haha. jag tycker den är ofantligt trevlig och läsa plus Danny är absolut den snyggaste Blogg-hästen asså. Keep up the good work!




Kom ihåg mig?