Gissningstävling!

Vem kröp omkring på stallgolvet för att ta bilden på våra stövlar nedan? Alla som gissar rätt får en länk! Men man får givetvis gissa även om man inte har någon blogg.
 
1. Min tränare Marika?
 
2. Stallpersonal Ove?
 
3. Hovslagare Tobbe? 
 

Stallpersonal Ove. :)

Stallpersonal Ove

Tränare Marika

Hovslagaren Tobbe

Tobbe!

Stallpersonal Ove

De där med gissa törs jag mig inte på, men måste få säga att de här bruna är riktigt snygga. De lackade, nja inte riktigt min grej. Men dessa föll mig i smaken. Bra val!

Hejar på Ove :D

Gissar på hovslagaren Tobbe ;)

Gissar på Stallpersonal Ove

Gissar på att det var ett av mina två päron nämnda :D

Jag gissar på Marika!

Jag gissar på hovslagaren Tobbe! =)

Bara för sakens skull gissar jag ingen av dem tre xD

Jag gissar på Marika :)

Tobbe!

Jag gissar på hovslagare Tobbe!

Gissar på hovslagaren Tobbe ;)

Jag gissar på Tränare marika

Jag gissar på stallpersonal Ove :)

Tobbe :)

Stallpersonal Ove <3




Kom ihåg mig?