Halloweenspecial

Igår kväll klockan 20.00 i USA släpptes avsnitt 13 från tredje säsongen Pretty Little Liars. Har redan funnit den på nätet så nu ska jag titta på en gång - som jag har längtat! För er som inte hänger med i svängarna kan jag rekommendera denna serie tusen gånger om, så spännande att jag får rysningar över hela kroppen. Skulle aldrig våga se om jag var ensam hemma en sen kväll... Huuua.
 
Jobbar även natt så åker inte dit förrän 20.30 ikväll, därför har jag hela dagen på mig att koppla av och ska nu dra en filt över huvudet och rysa till halloweenavsnittet. Danny fixade jag i morse så ska bara tillbaka och promenera honom i eftermiddag. 
 

Kollar också på PLL, såg senaste avsnittet i morse! Måste erkänna att jag tycker serien är ganska kass, men fortsätter kolla ändå. Måste få veta vem A är ju! ;) haha

vart laddar du ner ifrån?

Svar: Laddar inte ned, kollar vara på uppladdade filmer :) Dreamfilm.se är bäst! Just detta avsnitt såg jag dock på en amerikansk sida.
Frida Hallgren

Gud vilka fina "ljuslyktor"!!

Så sjuukt bra är det! Men jag orkar inte vänta ända tills januari innan det börjar igen...




Kom ihåg mig?