Hästloppis på Källvikens Gård

En väldigt trevlig loppis på mitt gamla stall! Tog med mig min kompis Elin och spanade in alla hästsaker. Otroligt mycket grejer, allt från sadlar till benskydd och täcken. Mycket folk där redan vid öppning när vi kom (vi ville inte att det skulle bli urplockat). Var även jättetrevligt att träffa alla gamla stallkompisar, saknar dom allihopa otroligt mycket.
 
Jag hamnade av någon konstig anledning (?) nästan bara hos dressyrryttaren Kerstin Ahlgrens saker... Massor av fina fynd! Köpte en ursnygg långärmad pikétröja där och så kammade jag även hem ett kalasfint schabrak. Lägger upp bilder sen.
 
Mitt i loppisen kom det även in en minigris i koppel.. Jag dör haha!
 

Minigrisen var ju bara för söt!

Så trevligt, sånt arrangeras aldrig här i stockholm =(




Kom ihåg mig?