Långärmad piké... typ?

Har börjat inse att jag verkligen måste ha någonting snyggare att rida i nu när det börjar bli kallt. De kortärmade pikéernas tid är snart förbi och samtidigt är det för varmt för dom riktigt tjocka vintertröjorna. 
 
Konstaterade att HV Polo har grymt snygga tröjor (såklart) och jag har visat den nedan tidigare.. Ojoj så stilig! Men när plånboken ekar tom är det inte riktigt min prisklass att klicka hem en massa HV Polo-grejer.. Om det är någon läsare som har koll på några liknande tröjor (gärna med lite loggor och grejer) men lite billigare kan ni väl skicka en länk! 
 
Tänkte typ en stilren tröja, med krage och någon logga?
 
 

Jag har Hööks kopia på denna, riktig snygg faktiskt! Tror den finns i marin och creme.

Annars kunde du ju kört på en kort ärmad pike under en stickadtröja av något slag, det är snyggt och stilrent! :)

Ida

Hööks har, som Sofie skrev, långärmade kopior i crème, marin och brunt! Snygga faktiskt! Har en hel del annat nytt snyggt också:)

Har en från Hv polo och dom är helt sjukt sköna att rida i! Har den från hööks också men den är inte lika skön...

Hööks från JH collection är fina, sen har Gina Tricot sina falsterbo-kollektioner också! :)

Såg Hööks-pikén IRL. Såg nästan urtvättad ut och jag gissar att den kommer att se ännu tristare ut efter en tvätt. Dålig kvalité.

Hööks är riktigt bra, jag har en marin färgad och är nöjd. Även ginas långärmade pike tröjor är bra (:

Jag älskar Pfiff:s pikétröjor, har både med kort och lång ärm. Bra priser & fina halvstora loggor!




Kom ihåg mig?