Panik-packning

Ahh! Blev bokad på jobb 9-21 i morgon, den dagen jag hade tänkt ägna åt att packa! Dumt av mig att ligga tillgänglig för jobb på, men vad gör man..
 
Nu panik-packar jag för full rulle eftersom jag ska spendera kvällen med en kompis. Ridkläder, vanliga kläder, lite mat för någon dag och så alla Dannys grejer, hjälp. Tur vi har bil där nere så vi kan åka och handla där! Blir helt snurrig i huvudet av alla grejer. Men snart åker vi, fy vad kul!

Ser fram emot många långa och detaljerade träningsrapporter! :)

och film ... :-p

När åker ni? kommer det vara någon speciell kurs som ni ska vara med på som man kan komma och titta på? Eller ska ni "bara" vara där nere och träna själva? Bor inte långt därifrån nämligen ;)

Svar: Nej vi ska bara ner och träna, ingen kurs :)
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?