Seriösnivån på Falu RK

Jonna och Emma står för några dansmoves i stallgången - jag filmar. Hästarna är förvånade. Gangnam style! Nej vi har inte vuxit upp ännu hahah...
 
"Alltså jag har apelsiiin på hjälmen"
 
 

Hahahahaghaa. Bästa när hon halkar till!! Och hästen i bakgrunden....

Haha hästen i bagrunden håller jag också med om att den ser lite förvånad ut xD

Hej Frida!
Jag heter Emelie och var Cashmirs första ägare. Har börjat tänka mycket på honom den sista tiden så jag sökte på internet och hamnade här.
Har du en aning om vart han är i landet, och om han över huvudtaget lever?
Vore väldigt tacksam för svar, så du kan väl skicka ett mail till mig? [email protected]
Vänliga hälsningar Emelie

Ida

jag är 24 och har inte heller vuxit upp än haha ;D

Alltså Frida!!! Hahahahaahaha! *frk-humor*

LoL, håller med, ponnyn i bakgrundens min är oslagbar ;)
Önskar det vore så lättsamt i vårat stall med, själv känner jag mig inte en dag över 16 men det passar sig inte med stela dressyrtanter på 45+ haha!




Kom ihåg mig?