Sugen på photoshoot

Tänkte bara skriva lite om en idé jag har planerat framöver.. Vill gärna förnya headern men inte nödvändigtvis med ridbilder, utan kanske några fina "stå-bredvid-bilder". Tänk er en välryktad Danny med stora sydda rosenknoppar och ett blankt kandar med gnistrande stenar. Jag med utsläppt stylat hår (händer aldrig annars i stallet haha) och några snygga ridkläder. Brunstövlarna på och så någon härlig bakgrund!
 
Visst skulle det kunna bli fina bilder? Tål att tänkas vidare på..

Låter jättefint, hoppas du får det ordnat! Förutom det där med utsläppt hår, känns lite udda ihop med ridkläder. Mycket mer dressyr-känsla och proffsigare med snyggt uppsatt hår tycker jag :) Trots att ditt hår är jättefint löst också!

Do it!! :)

Ja gör en snygg håruppsättning med donut och hårsmycken :)

Låter kalasbra!

Do it!

Jag tycker att du ska rida på bilderna, mycket finare! :)

http://sannanilssondressyr.blogg.se/index.html
hon har en väldigt fin banner. lite inspiration typ? :)

Ja kör på dounat ist!:)




Kom ihåg mig?