Tisdag

Har precis kommit hem från stallet där jag fixade allting hos Danny. Nu vill jag verkligen att det ska frysa i marken, för hur hemska hagarna ser ut går knappt att beskriva... Lera och vatten. Hu! 
 
Tänkte i alla fall krypa ner i soffan en stund och kika på sista avsnittet av Pretty Little Liars. Har gått igenom säsong 1, 2 och nu halva 3:an (alla avsnitt är inte släppta ännu). Sedan ska jag sätta mig och kika igenom era tips på tröjor! Ska även åka och hämta mitt vintertäcke som nu har kommit till posten, wiih.
 

Hej på dig!
Kan inte du lägga upp foton på täcket och skriva vad du tycker om passformen när Danny fått prova? Jag letar också efter nytt vintertäcke men vill inte köpa skitpassform!
Ha det fint!

Ida

Hur känns det nu när det gått en tid sedan Esco åkte och du "bara" har Danny att ta hand om?

Svar: Skönt och lugnt!
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?