Ut i skogen

Tack och lov inget regn idag, även om det var lite smårisk när jag begav mig ut i skogen. Danny trodde att han skulle bli uppäten av 1. buskar 2. stenar 3. för matte osynliga spöken. Det gick bra ändå och han är ju en pärla att rida ut på ändå! För att inte ridas ut på sådär extremt ofta och dessutom vara en känslig häst med lite nerv går det hela hur bra som helst. 
 
Visst går han och blåser upp sig, trampar lite och spökar runt men efter en stund inser han att det inte var så konstigt att gå omkring i skogen och slappnar av. Idag har vi både skrittat, travat och galopperat! Jag rätt upp i fältsits och Danny i en stor rund galopp med öronen rätt fram - det är livet.
 
Väl hemma blev han lite borstad, fick avspolade ben och Agria-pyjamasen på. Ironiskt att jag har två Agriatäcken som jag använder jämt - så har jag Folksam som försäkringsbolag! Jaja, jag har ju faktiskt vunnit täckena på tävling så jag behöver inte ha dåligt samvete för det.
 
 
 

Haha, jag har precis likadant! Har Agria täcke och lindor fast även jag har Folksam som försäkringsbolag.

Hoppas förresten dina stövlar kommer imorgon, ska bli spännande att se och DHL brukar faktiskt vara snabba, men man vet ju aldrig. Håller tummarna för din skull :D




Kom ihåg mig?