LYCKA ♥

Måste dock säga att det var extremt svårt att ta kort på dom så att det blev "rätt färg". På dessa bilder är dom alltså ute i dagsljus och då är dom orange-bruna medan inne blir dom mörkare och mer röd-bruna. Färgen som dom är utomhus är precis den färg jag har drömt om så jag anser att den är mest rätt haha!
 
Nu är jag komplett. Lackstövlar för tävling, bruna stövlar för träning och min älskade childericsadel. Ingen kan vara lyckligare än mig.
 
Här har ni dom, drömstövlarna!
 

Men skämtar du eller! Jag som dregglade och grät av avundsjuka på dina svarta, så slänger du upp dom här! Jäklar vad snygga!

Ursnygga!

Wow så fina :)

Jätte jätte fina! :)

Bra köp ;) skitsnygga

vilka stövlar tycker du själv bäst om? ;)

Sjukt fina, bruna stövlar är riktigt tjusigt..!

Ida

Jag dör, så snygga!!

Mycket snygga. Har sett några par IRL och som sagt; snygga! Till skillnad från lackstövlarna :) skulle jag gärna ha ett par!

Mia

Skit snygga :) jag är bara lite avundsjuk ;)

Jag har i ett års tid nu fightats med mina petrie (HATAR DEM!!!) och måste köpa nya stövlar, igen... Så har kollat en del på Königs, vad är det för modell på dessa och vilka "tillval/extragrejer" har du på dem? Och viktigast av allt: hur hårda är dem ut- samt invändigt i skaften? :)

Svar: Vad tråkigt att du är i krig med dina Petrie! Det är ju annars väldigt bra stövlar. Detta är modell grandgester med 8 cm hög utsida. Dom är normalhårda och väldigt sköna inuti!
Frida Hallgren

SNYGGA!! :D

*torkar dregel på tanjentbordet*
Kalasfina! Vill också ha bruna :'(

Så jävla snygga!! Vill ha, vill ha, vill ha!

Ida

Skit snygga!

GUD vad snygga stövlar! :)

Wow vilken färg! Skulle gärna ha ett par jag med..

åå mina favoriter! Jag har precis som du ett par svarta med lack (königs)! love it :) men har gått och suktat efter dessa ett bra tag! vad fick du ge för dessa? priset varierar ngt har jag märkt. UNDERBARA!!

Svar: Dom skulle kostat samma som mina svarta (8500 kr) men jag fick dom bruna för 7300 kr då jag fick rabatt för att jag beställde två stövlar!
Frida Hallgren

IDA

Sååå fina, förstår att du är riktigt lycklig nu! :D

Dör lite, dreggel.... alltså ååååå man vill ju bara smeka dem! som i klappa alltså hahahahah! men ååå så fina!!!

Så sjukt fina!!!! Du har verkligen gjort ett bra val med att köpa dessa:)

Vill också haaa!!! :o

Galet snygga!
Så avis på dig!!

Men dra åt skogen så snygga!!! :)

Har också bruna grandgester, dom är heeelt fantastiska!!!

Helt fantastiskt snygga! Dröm-stövlarna ju!

Klart snygga!

Sjuuuuukt fina!!! Vill ha, vill ha, vill ha...

Åååååh! Dreggel!!

Sååå snygga, aviiiis ;)




Kom ihåg mig?