Lyckat spökande

Hahah åh jösses vad roligt vi har haft! Åkte till skolan spökvandringen skulle vara på vid 16.30 och direkt var det dags att sminkas, byta kläder och fixa hår. Jag fick ett stort sår målat på ena kinden och var i övrigt blek och svart runt ögonen. Min kompis Elin såg ungefär likadan ut och vi hade en egen "scen" i en trappuppgång.
 
Efter en genomgång av hur allting gick till och hur dom olika rummen skulle genomföras så började det samlas elever i parken utanför skolan. Vid 18.00 började spökvandringen och alla statister stod på sina platser. Eftersom hela skolan var nedsläckt och det var mörkt ute blev det extremt effektfullt! Jag och Elin blev till och med rädda när alla skrek i korridorerna över oss.
 
Klicka på den här länken för att se SVT-inslag från spökvandringen: -----> http://www.svtplay.se/gavledala  <-------
Det är klippet från 25/10 kl. 19:15 ni ska klicka in er på. Se från 11 minuter och 50 sekunder in i klippet!
 
Ser ni mig?! Vi stod helt blickstill och när gruppen hade passerat så sprang vi efter dom i trappen och skrek - hahah åh så rädda en del blev. 
 

haha oj mycket fnittriga och nervösa elever! Kul att det blev lyckat!

Bea

Ooh vad roligt, sånt där älskar jag! Av skriken i bakgrunden att döma antar jag att det blev lyckat, :)




Kom ihåg mig?