Söndagsmys

Här kommer fyra filmtips för er som vill njuta av en lugn söndag i kväll! Själv jobbar jag från 08.00-21.00 så det blir ingen ro för något sådant idag. 
 
Red Riding Hood, The Last Song, LOL, The Lucky One - se någon!
 

Åh förlåt! Känner mig jättedum nu, självklart känns en sån fråga skitjobbig och det var helt onödigt av mig att fråga det. Jag tänkte mig helt enkelt inte för! Känner mig riktigt elak mot dig, förlåt, förlåt! :(

Oj, kommentaren kom på fel inlägg!

Herregud. Jag har ju sett bilder och så på honom, verkligen en drömhäst.
Men jag vart helt stum av beundran när jag fick se honom i rörelse.

Vilken häst....

Men va knasigt. Det här skulle ju hamna under videon av Klas.

Svar: Hej! Tack så jättemycket för din fina kommentar om Klas... Har haft lite problem med kommentarsfältet så alla kommentarer har hoppat hejvilt under andra inlägg, men blogg.se jobbar på det. Tack ändå, jag blir väldigt glad. Kram
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?