Vad i hela friden..

Gapade som en guldfisk när jag rullade upp gardinen i morse. Det är snö överallt, verkligen överallt! Inte lite heller utan ett rejält lager och ute verkligen vräker det ner mer... Det kan väl inte bli vinter redan heller? Var bara tvungen att ta med kameran i morse för att ta lite bilder på Dannys förvånade uttryck när han klev ut i hagen. Slänger upp snart!
 
Tills dess... Såhär ser det ut hos mig, hur ser det ut hos er?
 
Ida

Likadant här, men jag bor ju mer norrut! ;)

Deprimerande... :(

Mia

Vi har haft snö sen i fredags :(

Här i götet öser regnet ner...

Hej Frida :) jag älskar din blogg och ser upp till dig och din hästhantering. Jag står förtillfället i ett kollektivstall som nog är billigast i hela Sverige (500kr) dock betalar du allt annat själv och har ett ex antal pass i veckan. Inget ridhus osv. Nu har jag blivit erbjuden att stå i ett jättefint stall med ridhus, ridbana, skittmaskin, halm/hösilage/havre/betfor/saltsten ingår, alla fodringar/in å utsläpp ingår förutom på helger (då delar hyresgästerna, varm sadelkammare och i övrigt en mycket fin anläggning. Det skulle kosta mig 4000 kr och det ligger ca 10-15 min från mig med bil, där jag står nu kostar det på ett ungefär 2000 (med ridhusavgift, mat och allt) det tar mig 2 min att cykla dit. Hur mycket kostar det där du står? Tycker du att det skulle vara värt för mig att byta stall (jag har ju pengarna men det är mycket pengar det handlar om). Oj vad virrig kommentar....

Jennie, det låter riktigt(!) billigt!! Tänk om man hade den turen, här kostar helinackorderingsstallen 6800 kr i månaden ;)

Här ser det lika dant ut, i Leksand. Helt sjukt att det har kommit så mycket, och dessutom bara fortsätter! :O

Såhär ser det ut hos mig: ;)http://gabriellalynghed.blogg.se/2012/october/hoststamning.html

Här var det -7 igår och strålande sol. idag +4 och storm+ösregn. Dröjer nog innan snön kommer här.... drunknar i lera så länge

I sthlm började dagen med strålande sol och några minusgrader, för att sedan övergå i plusgrader och pissregn..!

Antingen regnar det bort eller så snöar det mer...




Kom ihåg mig?