Vi överlevde

Men jag måste vara ärlig och säga att vi var grymt talanglösa. Danny rev bommarna som plockepinn och verkade inte alls förstå varför hindren inte flyttade på sig när han kom galopperande (det gör ju buskar och sånt i skogen). Men, det var nog första gången i hans liv som han var med på en hoppträning så det var klart godkänt. Slänger upp en film ni kan skratta åt senare!
 
Nu blir det ett snabbt ombyte och sedan åker jag och en kompis först till Hööks och lite andra affärer i Valbo (Gävle) och sedan åker vi till Norma. Skriver sen.

Yiha!
Kan bara säga att det finns mååååånga kalasduktiga hästar som mejade ner allt i sin väg i början! Haha. Så ge inte upp, prova minst några gånger till innan du utvärderar er ;)

Hoppas ni hade kul också! :D

Är det Mattias som rider norma? :)

Svar: Nej :)
Frida Hallgren

Finns nog inget roligare än att se dressyrhästar hoppa ;) haha

Min medryttarhäst hade typ aldrig sett en bom före jag började rida honom, och ja, han rev alla bommar, trampade sönder ett antal bommar osv, men jag lade in lite bommar/småhinder i varje ridpass så han skulle vänja sig, och vips älskade han hinder och att hoppa :D




Kom ihåg mig?