14 Juli 2011

Dom allra finaste bilderna jag har med Klas. Älskar allihopa, han var så makalöst vacker.
 

Oh Herregud vilket ögongodis! Så otroligt vackra bilder - fantastiskt att ha såna som minne. Nästa häst jag skaffar ska jag inte missa att fota! Även om det är jobbigt att titta på bilder för att man saknar dem så är det ännu värre att vara rädd för att glömma hur de såg ut... <3

Vilka underbara bilder!

Fantastiskt fina bilder :)
Morr på den som orkar jiddra om hjämen:P

Guuud så vacker han är! Helt otroligt!
Hur hög var han?

Svar: 164 cm
Frida Hallgren

Verkligen otrolig fin! Men blev lite nyfiken och måste fråga, i hans pass, stod det svart eller rapp då? (Rapp = helsvart häst utan tecken) Eftersom han såg helt kolsvart ut på bilderna och inga tecken vad jag såg.. Blev bara lite nyfiken!

Svar: Han hade ett tyskt pass så det stod inget av det, men det stod "rappe" och jag antar att det är ett tyskt "rapp" :-)
Frida Hallgren

L-L

Oj han är väldigt fin !
NI är fina ihop

Vilken otroligt vacker häst! Skär i hjärtat på mig när jag läser om din stora kärlek. Är själv väldigt svag för dom där vackra svarta skönheterna från tyskland.

Härligt att ha så vackra bilder som minnen!
Inte bara "här står jag med min svarta hingst och posar" utan faktiskt känsla och uttryck i dem, kul!
Hoppas du har skrivit ut några =)
Näst sista blir min favorit.

Han var verkligen makalöst vacker!! Trist att ni inte fick mer tid tillsammans <3

verkligen enormt vacker :) har själv ett svart tyskt sto så är väldigt svag för mörka skönheter !




Kom ihåg mig?