4 Juni 2011

Tänkte dela med mig av några bildmappar från tiden med Klas framöver.. Knappt redo, men jag lägger ut det för er skull. Det gör ont i hjärtat bara att öppna mapparna, se innehållet och alla bilder på oss tillsammans.
 
Tyvärr finns det inte så många ridbilder på mig och Klas tillsammans - den mesta tiden med honom skrittades han för hand på grund av alla skador. Av de få ridpass som är fotograferade är många från igångsättningar där han skrittas och kanske travjoggas litegrann - kanske inte dom roligaste bilderna men för mig betyder dom allt. Nedan är bilder från sommaren 2011...
 

 

Åh vad han var vacker :)

Han är underbart fin verkligen! :)
Eftersom att han va hingst undrar jag hur du hade honom uppstallad och hur det gick? :) Om du vill svara på det alltså.
Tack för en superbra blogg! :)

Svar: Han stod uppstallad som vanligt, det var ingen hingstig hingst direkt. Lät honom inte gå alltför nära ston bara.
Frida Hallgren

Var rädd om bilderna och minnena Frida. Förstår dig så väl. Tog bort min finaste vän idag då hennes diskbråck inte blivit ett dugg bättre. Svårt beslut, men nog rätt ändå, trots allt. Kram

Så vacker!!

Vilken fantastiskt vacker häst! Ta hand om bilderna och minnena med honom! One of a kind häst!

Verkligen en drömhäst! Super fin! :) och en super bra blogg du har

Underbart, galet vacker han var! Vet hur det känns att mista sin bästa vän, usch. Det finns ingen som kan ersätta den platsen i hjärtat, någonsin även fast allt blir enklare för varje dag!




Kom ihåg mig?